Google Translate...
UN...
ZG...
Xiaomi က Q2 2016 ခုနွစ္တြင္ $ 40 ဘီလီယံ၏ရုတ္တရက္အရံႈးတယ္ ဘာေျကာင့္အေျကာင္းျပခ်က္ေတြ!
ယခုေတြ့ျမင္သုေတသနကုမၸဏီအိုင္ဒီစီဒီျဖန့္ခ်ိသည့္စာရင္းဇယားမ်ားအရ 2015 ခုနွစ္၏တူညီေသာကာလနွင့္နွိုင္းယွဉ္လွ်င္ 2016 ၏ဒုတိယ သံုးလ ပတ္ကာလအတြင္းယင္း၏စမတ္ဖုန္းမ်ား၏ေရာင္းအားအတြက
ျကီးမားတစ္စက္ျမင္တရုတ္ဒုတိယေရာင္းအားအေကာင္းဆံုးစမတ္ဖုန္းထုတ္လုပ္သူျဖစ္ခဲ့သူ Xiaomi က Xiaomi သည္တရုတ္ေဈးကြက္ ကုမၸဏီမ်ားသည္နွင့္ တူ LG ကနွင့္ HTC ရန္အေလးအနက္ ဒုကၡေပးျခင္း ေၾကာင္း သံသယျဖစ္စရာမရွိပါ Q2 2016 ခုနွစ္ တရုတ္နိုင္ငံတြင္ 40% တို့ကစမတ္ဖုန္းမ်ား၏ေရာင္းအားက်ဆင္း လာမျမင္စဖူးေသာ္လည္း ဤရုတ္တရက္အရံႈးတစ္လွန္ဖို့ကဒီမွာလိုပံုရသည္ လက္ရွိအခန္းသစ္ကို စာမ်က္နွာ။ Apple Inc. , တရုတ္အတြက္ေကာင္းစြာ ေဖ်ာ္ေျဖနိုင္ျခင္း မရွိေသးေပနွင့္အလားတူအရာတစ္ခုခုအျဖစ္ေကာင္းစြာ Xiaomi က၏တိုးတက္မႈထြက္လာပါတယ္ထားပါတယ္ နဲ့တူပါကပံုရသည္။
ဒါေျကာင့္တစ္ခ်ိန္ကျဖစ္သကဲ့သို့အဆိုပါကုမၸဏီသည္ ၄င္း၏ ကိုယ္ပိုင္တိုင္းျပည္ထဲမွာရွိသကဲ့သို့အေကာင္း ေဖ်ာ္ေျဖမေပးပါ။အျခားတစ္ဖက္တြင္, Huawei Oppo နွင့္ Vivo ကဲ့သို့အျခားတရုတ္ ကုမၸဏီမ်ား အေပါင္းတို့သည္မိမိတို့ေရာင္းအားသိသိသာသာျကီးထြားျမင္ေနရသည္။
Huawei ကပင္ရဲရင့်စွာကုမၸဏီအဘယ္သူမွ်မျဖစ္လာရန္ ရည္မွန္းေသာ စီရင္ခ်က္ထားရန္ကုမၸဏီလုပ္ရ ေသာ၄င္း၏ကိုယ္ပိုင္စီးပြားေရးတိုးတက္မႈ prognosticated ။ လာမယ့္ငါးနွစ္အတြင္း 1 စမတ္ဖုန္းထုတ္ လုပ္သူ။ Xiaomi က၏အိတ္မွဘုန္း အသေရကို တင္ေျကာင္းအဆိုပါအမည္ နွင့္ေက်ာ္ျကားမႈယခုနြမ္းခံရဖို့ပံုရသည္။Xiaomi ကလြန္ခဲ့ေသာ 12 လအတြင္းစမတ္ဖုန္းေရာင္းအားပစ္မွတ္ နွစ္ျကိမ္အျဖစ္ဝင္ေငြပစ္မွတ္ လြဲေခ်ာ္။
ေလ့လာဆန္းစစ္သူရစ္ခ်တ္ဝင္ဆာ၏အဆိုအရအဆိုပါဝင္ေငြ Xiaomi ကပဲ $ 3.6 ဘီလီယံ၏အဘိုးျပတ္ ေပးဖို့ထပ္မံ 10-20% ဎ 2016 drop နိုင္ဘူး။
ဤသည္အမွန္ပင္ကုမၸဏီ၏ဝင္ေငြမွတစ္ဦးျကီးေတြဆံုးရံႈးျခင္းျဖစ္လိမ့္မည္။
ဒါေျကာင့္အဘယ်အဖြင့္ကိုတစ္ျကိမ္လူတိုင္းေခ်ာ့ေမာ့သည္ဟု Xiaomi က၏ေအာင္ျမင္မႈကိုမွဖြဈခဲ့သလဲအေရာင္းနွင့္ဝင္ေငြ Xiaomi ၏ရုတ္တရက္တစ္စက္က၄င္း၏ ေအာင္ျမင္မႈနွင့္ အတူအျပိုင္တတ္၏။ အဆိုပါတရုတ္ကုမၸဏီနီးပါးတူညီအရွိန္အဟုန္မွာေအာင္ျမင္မႈမွီ။
ဒါေပမယ့္ေနာက္ဆံုးေပၚအစီရင္ခံစာမ်ားေအာင္ျမင္မႈကိုထိန္းသိမ္းထားဖို့ေသာကုမၸဏီမတတ်နိုင်သိရွိေစရန္။
တတ္နိုင္ေဈးနႈန္းမ်ားမွာပရီမီယံဟာ့ဒ္ဝဲနွင့္အဂၤါရပ္နွင့္အတူစမတ္ဖုန္းထုတ္လုပ္ေသာကုမၸဏီသည္၄င္း၏ က်က္သေရကိုဆက္လက္ထိန္းသိမ္း ထားဖို့ပ်က္ကြက္ခဲ့သည္။
တူညီေသာေနာက္ကြယ္မွသာအေျကာင္းျပခ်က္အတူတူလမ္းေျကာင္းသစ္အတိုင္းလိုက္နာနွင့္တစ္ဦး အလြန္အေစာပိုင္းအဆင့္မွာေအာင္ျမင္မႈရရွိမႈစတင္ခဲ့သူကိုသည္အျခားစမတ္ဖုန္းထုတ္လုပ္သူမ်ား entry ကိုျဖစ္သင့္၏ျဖစ္ပါတယ္။သို့ေသာ္ Xiaomi ကနဲ့မတူဘဲゞင္း၏ျပိုင္ဘက္အသစ္တစ္ခု စိတ္ကူးတြန္းနိုင္ခဲ့ျကတယ္။ ဥပမာ, Vivo ေကြးဖန္သားျပင္ပူေဇာ္ျက၏။ Oppo နွင့္ OnePlus လ်င္ျမန္စြာအားသြင္းနွင့္အတူတင္းက်ပ္စြာေန၏။ LeEco သီးသန့္အေျကာင္းအရာကမ္းလွမ္း, Huawei ၏ dual-ကင္မရာအယူအဆမ်ားစြာကိုဆြဲေဆာင္နိုင္ခဲ့ပါတယ္။နီးလ္ Shah က, CounterPoint သုေတသနနွင့္အတူေလ့လာဆန္းစစ္ IBTimes UK တြင္ေျပာ"ငါသည္စမတ္ဖုန္းအာကာသအတြင္း Xiaomi ၏လက္ရွိစြမ္းေဆာင္ရည္မ်ားနွင့္ျကီးထြားေဒါင္လိုက္ကုန္ထုတ္လုပ္မႈကြ်မ္းက်င္မႈနွင့္က်ယ္ျပန့္ျဖန့္ျဖူးျခင္းနွင့္ပထဝီေျခရာကိုတံဆိပ္စံခ်ိန္ထားျပီး, ပိုေကာင္းတဲ့ R & D နဲ့ျပိုင္ဘက္အျဖစ္, ရပ္တန့္ခဲ့သည္။
လြတ္လပ္စြာတီထြင္ဖို့ Xiaomi ၏နိုင္စြမ္းမရွိျခင္းေသာ့ခ်က္အေျကာင္းရင္း တစ္ခုျဖစ္သည္ထင္ပါတယ္။ "
ေနာက္ထပ္ခိုင္မာတဲ့အေျကာင္းျပခ်က္ Xiaomi ကသာအာရွနိုင္ငံမ်ား၌ ကစားထားျပီးျဖစ္ပါတယ္။
အဲဒါကိုကမၻာလံုးဆိုင္ရာကစားသမားအျဖစ္အနည္းဆံုးဆန္ခါတင္ျဖစ္လာလိမ့္မည္, အေနာက်ပိုင်းဥေရာပနွင့္အေမရိကန္ျပည္ေထာင္စု ရွိယင္း၏ေရွ့ေမွာက္တြင္ျပသခဲ့သည္။ အျကီးမားဆံုးထစ္ Xiaomi ကဒါမ်ိုး ေဈးကြက္မဆိုရိုက္ထည့္ရန္မဆိုမူပိုင္အစုစုကိုကိုင္မထားဘူးသည္။ သို့ေသာ္အနည္းငယ္သတင်း Xiaomi ကတူညီတဲ့အြန္လိုင္း အေရာင္းနွင့္ေဈးကြက္ရွာေဖြေရးနည္းဗ်ူဟာအလုပ္သမားမေဝးေတာ့တဲ့အနာဂတ္ကာလ၌အေမရိကန္ေဈးကြက္သို့ဝင္ေရာက္ရန္စီစဉ္ေျကာင္းထုတ္ေဖၚ။လက္ရွိတြင္ကုမၸဏီတစ္ဦးထက္ပိုရင့္က်က္ေဈးကြက္ထဲဝင်ဖို့ေျပးလမ္းျဖစ္ပါတယ္။
ဒုတိယအျကီးမားဆံုးျပႆနာကゞင္း၏ရွည္လ်ားေသာကူးယူဟာ့ဒ္ဝဲနွင့္ Apple နွင့္ Samsung နဲ့တူထူေထာင္ကစားသမား features ေတြကိုစြပ္စြဲေနပါတယ္။အေစာပိုင္းကအျဖစ္ေကာင္းစြာေျပာခဲ့သကဲ့သို့, Xiaomiကသာအာရွနိုင္ငံပစ္မွတ္ထားလ်က္ရွိသည္နွင့္ဤကယ့္ကိုေကာင္းစြာကုမၸဏီခြ်တ္ေပးေဆာင္ခဲ့သည္။
အိနၵိယတြင္စမတ္ဖုန္းေရာင္းအားသည္လြန္ခဲ့ေသာနွစ္နွစ္အတြင္း 72% တို့ကစိုက္ပ်ိုးခဲ့ျကသည္။Xiaomi ကအိနၵိယဌာနမႉး Manu ဂ်ိန္း PTI ေျပာသည္ -"က်ေနာ္တို့ကစမတ္ဖုန္းေရာင္းအား၏စည္းကမ္းခ်က္မ်ား၌ (ဇူလိုင္လ 2016 မွဇူလိုင္ 2014) က်ေနာ္တို့ ထိုအခ်ိန္မွစ. 72 ရာခိုင္နႈန္းတစ္ဦးမယံုျကည္နိုင္ေလာက္ ေအာင္ ၾကီးထြားမႈနႈန္းတစ္နွစ္-on-တစ္နွစ္ျမင္ျကျပီ။
ဇူလိုင္လ 2014 ခုနွစ္အိနၵိယနိုင္ငံထဲသို့ဝင္ျခင္းနွင့္အရည္အေသြးျမင့္ထုတ္ ကုန္မ်ားနွင့္အတူစမတ္ဖုန္းစက္မႈလုပ္ငန္းေနွာင့္အယွက္။
"သူဟာသို့ေသာ္ကုမၸဏီအားျဖင့္ေရာင္းခ်ခဲ့ဟန္းဆက္မ်ား၏အေရအတြက္စုစုေပါင္းအေပၚမွတ္ခ်က္ေပးရန္ျငင္းဆိုခဲ့သည္။အဆိုပါကုမၸဏီလည္းအိနၵိယအတြက္ Tablet, ပါဝါဘဏ္မ်ားနွင့္ Bluetooth စပီကာကဲ့သို့ အျခားထုတ္ကုန္မ်ားနွင့္ဆက္စပ္ပစၥည္းမ်ားေရာင္းခ်လ်က္ရွိသည္။ ဒါေျကာင့္ကြဲျပားျခားနားေသာေဒသမ်ားရွိကုမၸဏီ၏တိုးတက္မႈသိရန္ခက္ခဲပါတယ္။တစ္ခ်ိန္ကတရုတ္ေဈးကြက္က ၄င္း၏ဖြံ့ျဖိုးမႈမွာက်ဆင္း လာေစာင့္ျကည့္ေနသည္အုပ္ခ်ုပ္ေျကာင္း Xiaomi က။"
က်ေနာ္တို့ေကာင်းစွာကုမၸဏီ၏စြမ္းေဆာင္ရည္ကိုေစာင့္ျကည့္ျခင္းနွင့္ရလဒ္သံုးသပ္သူမ်ား၏ေဟာကိန္းမ်ားကိုက္ညီလွ်င္ျမင္ခ်င္ေနျကသည္။
ယခုတွေ့မြင်သုတေသနကုမ္ပဏီအိုင်ဒီစီဒီဖြန့်ချိသည့်စာရင်းဇယားများအရ 2015 ခုနှစ်၏တူညီသောကာလနှင့်နှိုင်းယှဉ်လျှင် 2016 ၏ဒုတိယသုံးလပတ်ကာလအတွင်းယင်း၏စမတ်ဖုန်းများ၏ရောင်းအားအတွက်ကြီးမားတစ်စက်မြင်တရုတ်ဒုတိယရောင်းအားအကောင်းဆုံးစမတ်ဖုန်းထုတ်လုပ်သူဖြစ်ခဲ့သူ Xiaomi က Xiaomi သည်တရုတ်စျေးကွက်ကုမ္ပဏီများသည်နှင့်တူ LG ကနှင့် HTC ရန်အလေးအနက်ဒုက္ခပေးခြင်းကြောင်းသံသယဖြစ်စရာမရှိပါ Q2 2016 ခုနှစ်တရုတ်နိုင်ငံတွင် 40% တို့ကစမတ်ဖုန်းများ၏ရောင်းအားကျဆင်းလာမမြင်စဖူးသော်လည်းဤရုတ်တရက်အရှုံးတစ်လှန်ဖို့ကဒီမှာလိုပုံရသည် လက်ရှိအခန်းသစ်ကိုစာမျက်နှာ။ Apple Inc. , တရုတ်အတွက်ကောင်းစွာဖျော်ဖြေနိုင်ခြင်းမရှိသေးပေနှင့်အလားတူအရာတစ်ခုခုအဖြစ်ကောင်းစွာ Xiaomi က၏တိုးတက်မှုထွက်လာပါတယ်ထားပါတယ်နဲ့တူပါကပုံရသည်။ ဒါကြောင့်တစ်ချိန်ကဖြစ်သကဲ့သို့အဆိုပါကုမ္ပဏီသည်၎င်း၏ကိုယ်ပိုင်တိုင်းပြည်ထဲမှာရှိသကဲ့သို့အကောင်းဖျော်ဖြေမပေးပါ။
အခြားတစ်ဖက်တွင်, Huawei Oppo နှင့် Vivo ကဲ့သို့အခြားတရုတ်ကုမ္ပဏီများအပေါင်းတို့သည်မိမိတို့ရောင်းအားသိသိသာသာကြီးထွားမြင်နေရသည်။ Huawei ကပင်ရဲရငျ့စှာကုမ္ပဏီအဘယ်သူမျှမဖြစ်လာရန်ရည်မှန်းသောစီရင်ချက်ထားရန်ကုမ္ပဏီလုပ်ရသော၎င်း၏ကိုယ်ပိုင်စီးပွားရေးတိုးတက်မှု prognosticated ။ လာမယ့်ငါးနှစ်အတွင်း 1 စမတ်ဖုန်းထုတ်လုပ်သူ။ Xiaomi က၏အိတ်မှဘုန်းအသရေကိုတင်ကြောင်းအဆိုပါအမည်နှင့်ကျော်ကြားမှုယခုနွမ်းခံရဖို့ပုံရသည်။
Xiaomi ကလွန်ခဲ့သော 12 လအတွင်းစမတ်ဖုန်းရောင်းအားပစ်မှတ်နှစ်ကြိမ်အဖြစ်ဝင်ငွေပစ်မှတ်လွဲချော်။ လေ့လာဆန်းစစ်သူရစ်ချတ်ဝင်ဆာ၏အဆိုအရအဆိုပါဝင်ငွေ Xiaomi ကပဲ $ 3.6 ဘီလီယံ၏အဘိုးပြတ်ပေးဖို့ထပ်မံ 10-20% ဎ 2016 drop နိုင်ဘူး။ ဤသည်အမှန်ပင်ကုမ္ပဏီ၏ဝင်ငွေမှတစ်ဦးကြီးတွေဆုံးရှုံးခြင်းဖြစ်လိမ့်မည်။ ဒါကြောင့်အဘယျအဖွင့်ကိုတစ်ကြိမ်လူတိုင်းချော့မော့သည်ဟု Xiaomi က၏အောင်မြင်မှုကိုမှဖွစျခဲ့သလဲ
အရောင်းနှင့်ဝင်ငွေ Xiaomi ၏ရုတ်တရက်တစ်စက်က၎င်း၏အောင်မြင်မှုနှင့်အတူအပြိုင်တတ်၏။ အဆိုပါတရုတ်ကုမ္ပဏီနီးပါးတူညီအရှိန်အဟုန်မှာအောင်မြင်မှုမှီ။ ဒါပေမယ့်နောက်ဆုံးပေါ်အစီရင်ခံစာများအောင်မြင်မှုကိုထိန်းသိမ်းထားဖို့သောကုမ္ပဏီမတတျနိုငျသိရှိစေရန်။ တတ်နိုင်စျေးနှုန်းများမှာပရီမီယံဟာ့ဒ်ဝဲနှင့်အင်္ဂါရပ်နှင့်အတူစမတ်ဖုန်းထုတ်လုပ်သောကုမ္ပဏီသည်၎င်း၏ကျက်သရေကိုဆက်လက်ထိန်းသိမ်းထားဖို့ပျက်ကွက်ခဲ့သည်။ တူညီသောနောက်ကွယ်မှသာအကြောင်းပြချက်အတူတူလမ်းကြောင်းသစ်အတိုင်းလိုက်နာနှင့်တစ်ဦးအလွန်အစောပိုင်းအဆင့်မှာအောင်မြင်မှုရရှိမှုစတင်ခဲ့သူကိုသည်အခြားစမတ်ဖုန်းထုတ်လုပ်သူများ entry ကိုဖြစ်သင့်၏ဖြစ်ပါတယ်။
သို့သော် Xiaomi ကနဲ့မတူဘဲ၎င်း၏ပြိုင်ဘက်အသစ်တစ်ခုစိတ်ကူးတွန်းနိုင်ခဲ့ကြတယ်။ ဥပမာ, Vivo ကွေးဖန်သားပြင်ပူဇော်ကြ၏။ Oppo နှင့် OnePlus လျင်မြန်စွာအားသွင်းနှင့်အတူတင်းကျပ်စွာနေ၏။ LeEco သီးသန့်အကြောင်းအရာကမ်းလှမ်း, Huawei ၏ dual-ကင်မရာအယူအဆများစွာကိုဆွဲဆောင်နိုင်ခဲ့ပါတယ်။
နီးလ် Shah က, CounterPoint သုတေသနနှင့်အတူလေ့လာဆန်းစစ် IBTimes UK တွင်ပြော....
"ငါသည်စမတ်ဖုန်းအာကာသအတွင်း Xiaomi ၏လက်ရှိစွမ်းဆောင်ရည်များနှင့်ကြီးထွားဒေါင်လိုက်ကုန်ထုတ်လုပ်မှုကျွမ်းကျင်မှုနှင့်ကျယ်ပြန့်ဖြန့်ဖြူးခြင်းနှင့်ပထဝီခြေရာကိုတံဆိပ်စံချိန်ထားပြီး, ပိုကောင်းတဲ့ R & D နဲ့ပြိုင်ဘက်အဖြစ်, ရပ်တန့်ခဲ့သည်။ လွတ်လပ်စွာတီထွင်ဖို့ Xiaomi ၏နိုင်စွမ်းမရှိခြင်းသော့ချက်အကြောင်းရင်းတစ်ခုဖြစ်သည်ထင်ပါတယ်။ "
နောက်ထပ်ခိုင်မာတဲ့အကြောင်းပြချက် Xiaomi ကသာအာရှနိုင်ငံများ၌ကစားထားပြီးဖြစ်ပါတယ်။ အဲဒါကိုကမ္ဘာလုံးဆိုင်ရာကစားသမားအဖြစ်အနည်းဆုံးဆန်ခါတင်ဖြစ်လာလိမ့်မည်, အနောကျပိုငျးဥရောပနှင့်အမေရိကန်ပြည်ထောင်စုရှိယင်း၏ရှေ့မှောက်တွင်ပြသခဲ့သည်။ အကြီးမားဆုံးထစ် Xiaomi ကဒါမျိုးစျေးကွက်မဆိုရိုက်ထည့်ရန်မဆိုမူပိုင်အစုစုကိုကိုင်မထားဘူးသည်။ သို့သော်အနည်းငယ်သတငျး Xiaomi ကတူညီတဲ့အွန်လိုင်းအရောင်းနှင့်စျေးကွက်ရှာဖွေရေးနည်းဗျူဟာအလုပ်သမားမဝေးတော့တဲ့အနာဂတ်ကာလ၌အမေရိကန်ဈေးကွက်သို့ဝင်ရောက်ရန်စီစဉ်ကြောင်းထုတ်ဖေါ်။
လက်ရှိတွင်ကုမ္ပဏီတစ်ဦးထက်ပိုရင့်ကျက်ဈေးကွက်ထဲဝငျဖို့ပြေးလမ်းဖြစ်ပါတယ်။ ဒုတိယအကြီးမားဆုံးပြဿနာက၎င်း၏ရှည်လျားသောကူးယူဟာ့ဒ်ဝဲနှင့် Apple နှင့် Samsung နဲ့တူထူထောင်ကစားသမား features တွေကိုစွပ်စွဲနေပါတယ်။
အစောပိုင်းကအဖြစ်ကောင်းစွာပြောခဲ့သကဲ့သို့, Xiaomi ကသာအာရှနိုင်ငံပစ်မှတ်ထားလျက်ရှိသည်နှင့်ဤကယ့်ကိုကောင်းစွာကုမ္ပဏီချွတ်ပေးဆောင်ခဲ့သည်။ အိန္ဒိယတွင်စမတ်ဖုန်းရောင်းအားသည်လွန်ခဲ့သောနှစ်နှစ်အတွင်း 72% တို့ကစိုက်ပျိုးခဲ့ကြသည်။
Xiaomi ကအိန္ဒိယဌာနမှူး Manu ဂျိန်း PTI ပြောသည် -
"ကျနော်တို့ကစမတ်ဖုန်းရောင်းအား၏စည်းကမ်းချက်များ၌ (ဇူလိုင်လ 2016 မှဇူလိုင် 2014) ကျနော်တို့ ထိုအချိန်မှစ. 72 ရာခိုင်နှုန်းတစ်ဦးမယုံကြည်နိုင်လောက်အောင်ကြီးထွားမှုနှုန်းတစ်နှစ်-on-တစ်နှစ်မြင်ကြပြီ။ ဇူလိုင်လ 2014 ခုနှစ်အိန္ဒိယနိုင်ငံထဲသို့ဝင်ခြင်းနှင့်အရည်အသွေးမြင့်ထုတ်ကုန်များနှင့်အတူစမတ်ဖုန်းစက်မှုလုပ်ငန်းနှောင့်အယှက်။ "
သူဟာသို့သော်ကုမ္ပဏီအားဖြင့်ရောင်းချခဲ့ဟန်းဆက်များ၏အရေအတွက်စုစုပေါင်းအပေါ်မှတ်ချက်ပေးရန်ငြင်းဆိုခဲ့သည်။
အဆိုပါကုမ္ပဏီလည်းအိန္ဒိယအတွက် Tablet, ပါဝါဘဏ်များနှင့် Bluetooth စပီကာကဲ့သို့အခြားထုတ်ကုန်များနှင့်ဆက်စပ်ပစ္စည်းများရောင်းချလျက်ရှိသည်၊ ဒါကြောင့်ကွဲပြားခြားနားသောဒေသများရှိ ကုမ္ပဏီ၏ တိုးတက်မှုသိရန်ခက်ခဲပါတယ်။
တစ်ချိန်ကတရုတ်စျေးကွက်က၎င်း၏ဖွံ့ဖြိုးမှုမှာကျဆင်းလာစောင့်ကြည့်နေသည်အုပ်ချုပ်ကြောင်း Xiaomi က။
ကျနော်တို့ကောငျးစှာကုမ္ပဏီ၏စွမ်းဆောင်ရည်ကိုစောင့်ကြည့်ခြင်းနှင့်ရလဒ်သုံးသပ်သူများ၏ဟောကိန်းများကိုက်ညီလျှင်မြင်ချင်နေကြသည်။
Reasons why Xiaomi got a sudden loss of $40 bn in Q2 2016
23 August 2016
Xiaomi who has been the second best-selling smartphones manufacturer in China, now see seen an immense drop in the sales of its smartphones during the second quarter of 2016 compared to the same period of 2015. According to the figures released this by research firm IDC, Xiaomi has seen a decline in the sales of smartphones by 40% in China in Q2 2016.
There is no doubt that Chinese market is giving a serious trouble to LG
and HTC like companies but it seems like this sudden loss is here to
flip a new page of the ongoing chapter. Apple Inc. has not been
performing well in China and it seems like something similar has stung
the growth of Xiaomi as well. The company is not performing as good in
its own country as it was once.
On the other hand, other Chinese companies like Huawei, Oppo, and Vivo are all seeing a significant growth in their sales.
Huawei prognosticated its own growth which even made the company to
boldly put a verdict that the company is aiming to become the no. 1
smartphones maker in the next five years. The name and fame that put
glory to the bag of Xiaomi now seem to be fading.
Xiaomi missed the smartphone sales targets twice as well as revenue targets in the last 12 months. According to analyst Richard Windsor, the revenues could drop further 10-20% n 2016 to give Xiaomi a valuation of just $3.6 billion.
This will be indeed a big loss to the revenue of the company. So, what
just happened to the success of Xiaomi that once flattered everyone?
Xiaomi’s sudden drop in sales and revenue goes parallel with its success.
The Chinese company attained the success almost at the same pace. But,
the latest reports convey that the company not able to maintain the
success. The company that produces smartphones with premium hardware and
features at affordable prices failed to maintain its charm. The only
reason behind the same is ought to be the entry of other smartphone manufacturers who follow the same trend and started gaining the success at a very early stage.
However, unlike Xiaomi, its competitors were able to push a new idea. For instance, Vivo
offered curved screens. Oppo and OnePlus stayed tight with the rapid
charging. LeEco offered exclusive content and, Huawei’s dual camera
concept attracted many.
Neil Shah, analyst with CounterPoint Research told IBTimes UK,
"I think Xiaomi's current performance and growth in the smartphone space has stalled, as competitors with better R&D, vertical manufacturing expertise, and a wider distribution and geographic footprint has surpassed the brand. Xiaomi's inability to innovate independently is one of the key reasons."
Another strong reason is that Xiaomi has been only playing in the Asian countries.
Had it showed its presence in Western Europe and the United States, it
would have become the nominee at least, as a global player. The biggest
hitch is, Xiaomi doesn’t hold any patent portfolio to enter any of these
markets. However, a few hearsays reveal that Xiaomi is planning to enter the US market in the near future employing the same online sales and marketing tactics.
Currently, the company is unprepared to enter a more mature market. The second biggest problem is its long accused of copying hardware and features of established players like Apple and Samsung.
As said earlier as well, Xiaomi has been targeting only the Asian countries and this has paid off the company really well. The smartphone sales in India have grown by 72% in the last two years.
Xiaomi India Head Manu Jain told PTI –
"We entered India in July 2014 and disrupted the smartphone industry with high-quality devices. We have since then seen an incredible growth rate of 72 per cent year-on-year (July 2014 to July 2016) in terms of smartphone sales.”
He, however, declined to comment on the total number of handsets sold by the company.
The company also sells other products and accessories
like tablets, power banks, and Bluetooth speakers in India. So, it’s
difficult to know the growth of the company in different areas.
Xiaomi that once ruled the Chinese market is watching
a decline in its growth. We are keenly watching the performance of the
company and want to see if the outcome matches the predictions of
analysts.
Ref;https://www.mobilescout.com/xiaomi/news/n72416/xiaomi-sudden-loss-40-bn-dollar-q2-2016.html
No comments:
Post a Comment