Popular Posts

Thursday, 19 July 2012

ဂ်ပန္ ကားေဟာင္းေစ်းကြက္ လိမ္ညာမႈမ်ားရွိေနဟု ဂ်ပန္လုပ္ငန္းရွင္ေျပာ

ေအာင္ျမတ္ထြန္း | ဗုဒၶဟူးေန႔၊ ဇူလုိင္လ ၁၈ ရက္ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ၁၈ နာရီ ၄၉ မိနစ္ 
 

ရန္ကုန္ (မဇၩိမ) ။ ။ ျမန္မာႏိုင္ငံသို႔ တပတ္ရစ္ကားမ်ား ေရာင္းခ်ရာတြင္ လိမ္ညာေရာင္းခ်မႈမ်ားရွိေနေၾကာင္း ဂ်ပန္ ကားဝန္ေဆာင္မႈ ကုမၸဏီတခုျဖစ္ေသာ Light Group ၏ ဥကၠ႒ မစၥတာ တာနာကာ ႏိုဘူယူကီ က သတိေပးလိုက္ၿပီး ျမန္မာႏိုင္ငံမွ ကားတင္သြင္းေရာင္းခ်သူ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားအေနျဖင့္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံသို႔ သြားေရာက္ေလ့လာရန္ ဖိတ္ေခၚ လိုက္သည္။

“ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွာ ကားေလလံ လုပ္ကိုင္ေနတဲ့ ကုမၸဏီေတြ ၁၄၀ ေလာက္ ႐ွိပါတယ္။ မွန္မွန္ကန္ကန္ ေရာင္းခ်တဲ့ ကုမၸဏီေတြ ရွိသလုိ လိမ္ညာေရာင္းသူေတြလည္း ရိွပါတယ္” ဟု မစၥတာ တာနာကာ ႏိုဘူယူကီ က ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ အင္းလ်ားလိတ္ ဟိုတယ္တြင္ ဇူလိုင္ ၁၄ ရက္ေန႔က ျပဳလုပ္ေသာ ကားလုပ္ငန္း ဆီမီနာ၌ ေျပာၾကားသြားခဲ့သည္။

Light Group ကုမဏီက ဂ်ပန္သို႔ သြားေရာက္ေလ့လာလိုေသာ ျမန္မာ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားအတြက္ အခေၾကး ေငြယူ ဝန္ေဆာင္မႈေပးေနၿပီး တဦးလွ်င္ ျမန္မာ က်ပ္ေငြ ၅၅ သိန္း ကုန္က်မွာ ျဖစ္သည္။ ၇ ရက္တာ ေလ့ လာေရး ခရီးစဥ္တြင္ ျပည္ဝင္ခြင့္ဗီဇာ ေလွ်ာက္ေပးျခင္းႏွင့္ ခရီးစားရိတ္မ်ားေနထိုင္စားေသာက္စားရိတ္မ်ားပါ ပါဝင္သည္။
japancarsemister
အခ်ိဳ႕ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမွ ကား ေလလံကုမၸဏီမ်ားသည္ မိမိတုိ႔ထံတြင္ အမွန္တကယ္ မရိွေသာ ကားမ်ားကုိ ေလလံ အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ားေပၚတြင္ တင္ကာ ေရာင္းခ်တတ္ၾကၿပီး အေရာင္းအဝယ္ တည့္သြားပါက အျခား ဆင္တူ႐ုိးမွား ကားမ်ားကုိ ရွာေဖြပုိ႔ေပးတတ္ေၾကာင္း မစၥတာ တာနာကာ ႏိုဘူယူကီ က ဆုိသည္။

၂၀၁၁ ခုႏွစ္၊ စက္တဘၤာလမွ စတင္ခဲ့ေသာ ကားတင္သြင္းခြင့္ ပါမစ္မ်ား ထုတ္ေပးမႈေၾကာင့္ ျမန္မာ ႏုိင္ငံသည္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမွ တပတ္ရစ္ကားမ်ား ဝယ္ယူသည့္ ႏုိင္ငံမ်ားတြင္ ႐ုရွားႏုိင္ငံၿပီးလွ်င္ ဒုတိယ အမ်ားဆုံး ဝယ္ယူသည့္ႏုိင္ငံျဖစ္သည္ဟုလည္း ၎က ဆုိသည္။

၂၀၁၁ ခုႏွစ္၊ စက္တဘၤာလမွ စတင္ၿပီး ကားေဟာင္းအပ္ႏွံ ကားသစ္ တင္သြင္းခြင့္ ေပးသည့္ အစီအစဥ္အရ ၁၉၉၆ ခုႏွစ္မွ ၂၀၀၆ ခုႏွစ္ ေမာ္ဒယ္အထိ တပတ္ရစ္ကားမ်ားကုိ တင္သြင္းခြင့္ျပဳခဲ့ျပီး ၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္ ေမလ ဒုတိယပတ္မွ စတင္ကာ ႏုိင္ငံသားတုိင္း ႏုိင္ငံျခားေငြ ဘဏ္စာရင္းဖြင့္လွစ္ကာ ၂၀၀၇ ခုႏွစ္ႏွင့္ အထက္ ေမာ္ဒယ္ကားမ်ားကုိ တင္သြင္းခြင့္ ေပးခဲ့သည္။

၂၀၁၁ ႏွင့္ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ထုတ္ ကားသစ္မ်ားကုိပါ တင္သြင္းခြင့္ ျပဳေသာ္လည္း ေစ်းႏႈန္းသက္သာမႈေၾကာင့္ ကားေဟာင္းေစ်းကြက္သာ တြင္က်ယ္လ်က္ရွိသည္။

ျမန္မာႏုိင္ငံမွ ကားတင္သြင္းေရာင္းခ်သည့္ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားသည္ ဂ်ပန္ တပတ္ရစ္ ကားေစ်းကြက္ကုိ မ်က္ဝါးထင္ထင္ သြားေရာက္ေလ့လာသင့္ၿပီး ဂ်ပန္ႏုိင္ငံတြင္ ျမန္မာ ကုမၸဏီခြဲမ်ား ဖြင့္လွစ္လုပ္ကုိင္ပါက ပုိမိုအဆင္ေျပမည္ဟုလည္း တာနာကာ ႏိုဘူယူကီက ေျပာသည္။

ဂ်ပန္ႏုိင္ငံတြင္ ကားကုမၸဏီမ်ားသည္ ျပည္ပမွ ကားဝယ္ယူသူမ်ားကုိသာ အဓိက အားထားရလ်က္ရိွကာ အခ်ိဳ႕ကား အေရာင္းစင္တာမ်ားသည္ မိမိတုိ႔ကားမ်ားကုိ ေရာင္းခ်ရေရးအတြက္ ေစ်းကြက္ျမႇင့္တင့္မႈမ်ားကုိ နည္းလမ္းေပါင္းစုံျဖင့္ လုပ္ရေလ့ရိွသည္ဟု Light Group ၏ မိတ္ဖက္ ကုမၸဏီတခုျဖစ္ေသာ ယြန္းနဒီဦး အေထြေထြ ဝန္ေဆာင္မႈကုမၸဏီမွ ဒါ႐ိုက္တာ ဦးေဇာ္လြင္သန္း က ေျပာသည္။

လက္က်န္ သက္တမ္းရင့္ ကားမ်ားထဲမွ အစိုးရဌာနဆုိင္ရာမ်ားမွ အသုံးျပဳၿပီး ျပန္လည္ေလလံတင္ ေရာင္းခ်ထားေသာ
ေလလံေအာင္ အကၡရာျမင့္ ေမာ္ဒယ္နိမ့္ ကားေဟာင္းမ်ားႏွင့္ ‘ဗ’ အကၡရာမွ စတင္ကာ မွတ္ပုံတင္ သက္တမ္း ၂၀ ေက်ာ္ ကားေဟာင္းမ်ားကုိ အပ္ႏွံကာ ကားတင္သြင္းခြင့္ အစီအစဥ္မ်ားကုိ ရထား ပုိ႔ေဆာင္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနက ဇြန္လ ၁၆ ရက္ေန႔တြင္ ထပ္မံေၾကညာခဲ့သည္။

၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ေအာက္တုိဘာလမွ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ဇြန္လ အထိ ႏွစ္ေပါင္း ၂၀ ေက်ာ္မွ ၄၀ ေက်ာ္အထိ အကၡရာ ‘စ’ မွ ‘ပ’ အကၡရာအထိ ကားေဟာင္းမ်ားကုိ အပ္ႏွံကာ ကားအစီးေရ ၅၀,၀၀၀ ေက်ာ္ တင္သြင္းခြင့္ ေပးခဲ့သည္။

No comments:

Post a Comment